»Otroci begajo naokoli, potrebujejo veliko dražljajev, ne morejo se umiriti, ne marajo branja, umirjenih dejavnosti, ne vzpostavljajo očesnega stika, imajo slab besedni zaklad, tudi pozneje se težje izražajo, težko izražajo svoja čustva oziroma se spopadajo s frustracijami, imajo več vedenjskih težav, gibalno so manj spretni, nimajo fine motorike.«
»Otrok že v zibelki dobi elektronsko igračo, ki predvaja slikanico z metuljčkom. In ta metuljček je v to slikanico tako vkomponiran, da bo teh 100 milijard možganskih celic pomirjenih in zadovoljnih, da bo otrok srečen, pomirjen in ne bo razmetaval igrač in ne bo se plazil.«
»Otroci begajo naokoli, potrebujejo veliko dražljajev, ne morejo se umiriti, ne marajo branja, umirjenih dejavnosti, ne vzpostavljajo očesnega stika, imajo slab besedni zaklad, tudi pozneje se težje izražajo, težko izražajo svoja čustva oziroma se spopadajo s frustracijami, imajo več vedenjskih težav, gibalno so manj spretni, nimajo fine motorike.«
»Otrok že v zibelki dobi elektronsko igračo, ki predvaja slikanico z metuljčkom. In ta metuljček je v to slikanico tako vkomponiran, da bo teh 100 milijard možganskih celic pomirjenih in zadovoljnih, da bo otrok srečen, pomirjen in ne bo razmetaval igrač in ne bo se plazil.«
»Skupina fantov je hotela posneti izziv, za katerega sem ocenila, da ni bil najbolj primeren, bil je moralno sporen, neetičen, saj je kazal neprimeren odnos do enega udeleženca v izzivu. Ocenila sem, da je treba to snemanje prekiniti.«
»Bi rekla, da je treba poseči v tovrstno dejanje. K sreči imamo pri nas v redu dijake in pogovor zaleže, morda občasno kakšna alternativna kazen, kot je pomoč v knjižnici ali zlaganje športnih rekvizitov v telovadnici.«